Кількість
|
Вартість
|
||
|
Захист від усіх неприємностей від Service Plus+
Неприємності трапляються: дефекти, ламання, ушкодження, розбиття або залиття рідиною… Перестань про це хвилюватися! Сервіс «Захист від усіх неприємностей» прийде на допомогу в будь-яких випадках — гарантійних або негарантійних. Купи сервіс одночасно з ґаджетом — і на рік отримаєш повний захист від таких проблем.
Сталася неприємність — відправляй пристрій у Service Plus+. Наші майстри проведуть діагностику. Якщо випадок негарантійний — безплатно відремонтуємо. А якщо відремонтувати не зможемо або випадок гарантійний — обміняємо ґаджет на новий.
Тобі сподобається бонус — наша цілодобова телефонна й онлайн-підтримка. Допоможемо з настроюванням, інструкціями та оновленнями, а також корисними порадами. Більшість неприємностей усунемо дистанційно.
Основні відповіді:
Що означають числа в дужках після назви?
Числа в дужках — це ціновий діапазон пристрою, до якого можна придбати цей сервіс.
Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист від усіх неприємностей»?
Сервіс «Захист від усіх неприємностей» можна купити для смартфонів, планшетів, ноутбуків і моноблоків.
Чи можна купити сервіс «Захист від усіх неприємностей» окремо або пізніше?
Сервіс «Захист від усіх неприємностей» можна купити в магазині окремо, але в один день із купівлею пристрою.
Який термін дії сервісу?
Термін дії сервісу — 12 місяців від дати купівлі.
Що я отримаю, купивши сервіс «Захист від усіх неприємностей»?
По-перше, безплатний ремонт пристрою в негарантійних випадках (механічні ушкодження, розбиття, ушкодження від впливу рідини). А якщо відремонтувати не вдасться, або зламання виявиться гарантійним (з вини виробника) — отримаєш такий самий новий пристрій. По-друге, телефонну й онлайн-підтримку від Service Plus+.
Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом можна скористатися 1 раз.
Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 7 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Необхідно зателефонувати за номером гарячої лінії або звернутися в онлайн-чат на сайті Welmax.
Як передати техніку для ремонту?
Ви відправляєте її через будь-яке відділення «Нової Пошти» нашим коштом. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також, техніку можна самостійно принести в наш офіс.
Що таке телефонна й онлайн-підтримка та як ними користуватися?
Телефонна підтримка — це надання консультацій із питань, які можуть у вас виникнути в процесі використання пристрою. Онлайн-підтримка — це надання дистанційних послуг для вашого пристрою через інтернет. ТНими можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня купівлі сервісу.