Сервіс та гарантія

Welmax забезпечує гарантійне та післягарантійне обслуговування поставлених товарів, а також надає розширену гарантію Service+. Ремонт проводить наш власний сервісний центр в строк до 14 днів після отримання.


Гарантійні випадки

Умови, при яких покупець має право на безкоштовний ремонт товару по гарантії:

  • Обладнання використовувалося за призначенням з виконанням умов інструкції користувача;
  • Встановлений виробником гарантійний строк товару не минув;
  • Вартість товару при продажу становила 500 грн або більше;
  • Наявний товарний чек;
  • Наявний відповідним чином заповнений гарантійний талон.

 
Відмова у гарантійному обслуговуванні

Welmax має право відмовити в гарантійному обслуговуванні в наступних випадках:

  • Товар експлуатувався з порушенням правил, викладених в інструкції користувача;
  • В конструкцію виробу користувачем внесені зміни, замінені деталі;
  • Проводився ремонт неуповноваженим виробником товару сервісним центром;
  • Всередині товару наявні сліди рідини, плісняви, комах чи інших сторонніх предметів;
  • Товар має механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів.
  • Гарантія не поширюється на акумулятори, батареї та інші джерела живлення.

 
Післягарантійне обслуговування

Покупці Welmax мають можливість відремонтувати в нашому сервісному центрі придбані товари після того, як гарантійний термін сплив. В цьому випадку покупець оплачує вартість ремонту.
 
Порядок відправки товару на ремонт

1. Товар потрібно надійно запакувати, щоб убезпечити його від пошкоджень при пересилці.

 

2. Разом з товаром в упаковку треба додати:

  • Товарний чек
  • Гарантійний талон (якщо здійснюється гарантійний ремонт)
  • Заповнена заява на гарантійний або негарантійний ремонт.
    - бланк заяви на гарантійний ремонт можна скачати за посиланням
    - бланк заяви на негарантійний ремонт можна скачати за посиланням

 

3. Товар на ремонт відправляється Новою Поштою наступному одержувачу:

ПІБ: Хан Малік Ростиславович
Тел: + 38(073)5553639
м. Івано-Франківськ, Нова Пошта №6

 

4. У відділенні при відправці треба вказати повну оціночну вартість товару згідно чеку.

 

5. Послуги доставки оплачує покупець 

Використання опцій «Зворотня доставка» або «Післяплата» не допускається.  Якщо покупець не оплатив доставку, сервісний центр не забирає товар з відділення, і він повернеться відправнику.

 

6.  Після відправки надіслати номер ТТН нам у Viber +38 (096)-056-04-60.

 

Термін ремонту

Після отримання відправлення ремонт проводить наш власний сервісний центр в строк до 14 днів після отримання.